Καιρό είχα να λάβω πρόσκληση για κάποιο blogoπαιχνιδάκι! Μάλλον θα φταίει το γεγονός ότι με όλα όσα συμβαίνουν, οι φίλοι και μη bloggers έχουν άλλα πράγματα στο κεφάλι τους. Καλό είναι όμως να μην αφήνουμε τις καταστάσεις να μας παίρνουν από κάτω. Ευχαριστώ λοιπόν την αγαπημένη Butterfly που μου χάρισε αυτό το βραβείο και που με την σειρά της με προσκάλεσε να αποκαλύψω 7 πράγματα σχετικά με 'μένα, αν και όσοι με διαβάζετε σίγουρα θα τα ξέρετε. Λοιπόν, ξεκινάω:

1. Μου αρέσει να παρακολουθώ ταινίες και ακόμα περισσότερο, να διαβάζω βιβλία. Δεν αποτελεί για μένα μόνο ένα είδος ψυχαγωγίας αλλά, τρόπο ζωής, επιτρέποντάς μου παράλληλα να ξεφεύγω από την πραγματικότητα που πολλές φορές μπορεί να είναι εντελώς μίζερη.
2. Βαριέμαι απίστευτα το clubbing και πάσης φύσεως παρεμφερή διασκέδαση. Μου αρέσει να βρίσκομαι με φίλους και να περνάμε καλά ωστόσο, προτιμώ να γίνεται κάτω από πιο ήρεμες συνθήκες, επιτρέποντάς μας να ανταλλάξουμε καμιά κουβέντα.
3. Είμαι υπερβολικά δραστήρια. Πραγματικά, υπάρχουν φορές που δεν μπορώ να κάτσω σε ησυχία και αν δεν έχω κάτι να κάνω μπορώ να γυρίζω όλη μέρα μες το σπίτι σαν θηρίο στο κλουβί.
4. Είμαι αισιόδοξη αλλά παράλληλα, είμαι ωμή και ρεαλίστρια. Είμαι ειλικρινής, ακόμα κι αν μερικές φορές φαίνομαι σκληρή. Δεν μου αρέσει να ωραιοποιώ καταστάσεις και προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα όπως πραγματικά είναι γιατί μόνο έτσι μπορείς να τα αντιμετωπίσεις. Είμαι απόλυτα συνεπής, δεν ξεχνάω τίποτα και με εκνευρίζει αφάνταστα η ανευθυνότητα, η αχαριστία και ο εγωκεντρισμός.
5. Τρελαίνομαι για γλυκά! Μπορώ να φάω τόνους! Για την ακρίβεια, μπορώ να επιβιώσω τρώγοντας μόνο φαγητά τα οποία περιέχουν οποιαδήποτε γλυκαντική ουσία και όσο κι αν απολαμβάνω το καλό φαγητό αν με ρωτήσουν, θα προτιμήσω ένα γλυκάκι.
6. Μου αρέσει ο ύπνος και ακόμα περισσότερο το χουχούλιασμα. Τώρα δε που δεν έχω στην διάθεσή μου όσο χρόνο θα ήθελα γι' αυτό, προσπαθώ όταν μου δίνεται η ευκαιρία να απολαμβάνω την στιγμή.
7. Λατρεύω τον άντρα μου μα πιο πολύ τον γιο μου που για 'μένα είναι όλος μου ο κόσμος και σαφέστατα, ότι καλύτερο έχω κάνει στα όσα χρόνια ζω.

Τώρα πρέπει να προσκαλέσω 15 ακόμα bloggers να συμμετάσχουν, ελπίζοντας πάντα ότι δεν έχουν ήδη λάβει μέρος: