Το καλοκαιράκι έχει μπει πια για τα καλά και εκτός από τα σχολεία, έκλεισαν και οι παιδικοί σταθμοί. Και είμαι βέβαιη πως οι περισσότεροι γονείς, εξαιτίας του απαιτητικού σας προγράμματος, επιτρέπετε στα παιδιά σας να περνάνε αρκετές ώρες μπροστά σε μια τηλεόραση ή στον υπολογιστή. Όχι, δεν θα το κατακρίνω γιατί υπάρχουν αρκετές φορές που το κάνω κι εγώ η ίδια. Όμως, ως μαμά που το παιδάκι της ετοιμάζεται για το Νήπιο, έψαξα να βρω μερικά βιβλιαράκια με τα οποία θα μπορούσα, όχι μόνο να ψυχαγωγήσω το βλασταράκι μου, αλλά να το βοηθήσω μάθει δύο πράγματα ή ακόμα και να επαναλάβει με τρόπο διασκεδαστικό και άμεσο, όλο αυτά που του έμαθε η δασκάλα του στο Προνήπιο. Οι εκδόσεις Διόπτρα, λοιπόν, ξεκίνησαν μια νέα σειρά παιδικών βιβλίων, για νήπια αλλά και πιο μικρά παιδιά, αν κι εγώ θα σταθώ στην πρώτη κατηγορία, "Τα νήπια".

"Τα νήπια: Το σχολείο μου" της Ellen Crimi-Trent:

Ένα φανταστικό, τρισδιάστατο βιβλίο το οποίο επιτρέπει στα παιδιά, όχι μόνο να... "γνωρίσουν" το μελλοντικό τους σχολείο και τους συμμαθητές τους, αλλά να παίξουν με αυτό, εξερευνώντας το και διαμορφώνοντάς το έτσι όπως αυτά το φαντάζονται, αποκτώντας παράλληλα την απαραίτητη εξοικείωση με την ιδέα της πρώτης μέρας σε έναν νέο, άγνωστο αλλά συνάμα, γοητευτικό χώρο. Μια σειρά από χάρτινες φιγούρες και αυτοκόλλητα, συνοδεύουν το βιβλίο και είναι βέβαιο πως όχι μόνο τα παιδιά σας, αλλά κι εσείς οι ίδιοι, θα περάσετε υπέροχα.

"Τα νήπια: Ώρα για σχολείο" της Ellen Crimi-Trent:

Ένα βιβλίο γεμάτο με εκπαιδευτικές και διασκεδαστικές παράλληλα δραστηριότητες, που βοηθάει το παιδί σας να κάνει τα πρώτα του μαθησιακά βήματα. Έχοντας την δυνατότητα να γράψει, να σβήσει και να ξαναγράψει από την αρχή, μαθαίνει να γράφει γράμματα και αριθμούς, να μετράει και να οξύνει την φαντασία και τις σκέψεις του, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του. Σας το λέω εγώ που ο γιος μου δεν το αφήνει από τα χέρια του, παίρνοντάς το μαζί του ακόμα και στο κρεβάτι όταν πάει να κοιμηθεί. 

"Τα νήπια: Οι πρώτοι μου φίλοι" της Ellen Crimi-Trent:

Ένα από τα θέματα που προβληματίζουν κάθε παιδί που ξεκινάει το σχολείο, αλλά και κάθε γονιό, ακόμα κι αν προσπαθεί να το κρύψει, είναι αν θα κάνει φίλους. Μέσα από την ιστορία της Λυδίας της Πασχαλίτσας, τα παιδιά θα διασκεδάζουν, μαθαίνοντας το νόημα της πραγματικής φιλίας, αλλά και να τολμάνε να γνωρίσουν νέους ανθρώπους, με χαμόγελο κι αισιοδοξία και όλα αυτά, συνδυασμένα με το παιχνίδι που προσφέρουν τα αυτοκόλλητα που συνοδεύουν το βιβλίο.

"Τα νήπια: Η πρώτη μου μέρα στο σχολείο" της Ellen Crimi-Trent:

Ο Λούη η μικρή κουκουβάγια, πάει πρώτη μέρα στο σχολείο και νιώθει πολύ ανήσυχος, όπως τα περισσότερα παιδάκια στη θέση του. Μέσα από την ιστορία του, οι μικροί μας φίλοι θα διαπιστώσουν πως το άγχος είναι περιττό και πως αν αφεθείς και χαλαρώσεις, χαμογελώντας πλατιά, μπορείς να ευχαριστηθείς τη μέρα αυτή και να διασκεδάσεις. Συνοδεύεται επίσης από αυτοκόλλητα, που κάνουν το ανάγνωσμα αυτό κι ένα ευχάριστο μέσο παιχνιδιού, εκτός των άλλων.